fbpx
website for leads

Έχεις σκεφτεί πόσο σημαντική είναι σήμερα η ιστοσελίδα μιας επιχείρησης σε ένα ψηφιακό οικοσύστημα γεμάτο κοινωνικά δίκτυα και άλλες πλατφόρμες;

Για πολλά χρόνια, η ιστοσελίδα λειτουργούσε απλώς ως μια ψηφιακή "βιτρίνα" της επιχείρησης, ένα μέρος για να παρουσιαστούν προϊόντα και υπηρεσίες. Όμως, με τη ραγδαία εξέλιξη των ψηφιακών τεχνολογιών και του marketing, ο ρόλος της ιστοσελίδας έχει αλλάξει δραστικά.

Μία σύγχρονη ιστοσελίδα δεν λειτουργεί απλώς ως ένα εργαλείο πληροφόρησης. Λειτουργεί ως εργαλείο προσέλκυσης, αλληλεπίδρασης και μετατροπής των επισκεπτών σε πελάτες.

Η αλλαγή δεν είναι τεχνολογική. Είναι στρατηγική.

Οι επιχειρήσεις που κατανοούν το νέο ρόλο της ιστοσελίδας έχουν τη δυνατότητα να την αξιοποιήσουν για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, να δημιουργήσουν βαθύτερες σχέσεις με τους πελάτες και να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό.

Σε αυτό το άρθρο, θα δούμε πώς μπορείς να αξιοποιήσεις αυτήν την αλλαγή για να ενισχύσεις τη στρατηγική marketing της επιχείρησής σου και να αποκτήσεις ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Πώς άλλαξαν οι προσδοκίες των πελατών σου

Ο ρόλος της ιστοσελίδας στο σύγχρονο marketing δεν άλλαξε λόγω κάποιας πρόσφατης τεχνολογικής ανακάλυψης. Άλλαξε επειδή η ευρεία χρήση των social media έχει διαμορφώσει μια κουλτούρα αλληλεπίδρασης στους σημερινούς καταναλωτές.

Ο σημερινός καταναλωτής, εκπαιδευμένος να αλληλεπιδρά άμεσα με το brand, δεν θα ταυτιστεί εύκολα με μια ιστοσελίδα που απλώς παρουσιάζει προϊόντα και υπηρεσίες, αντιμετωπίζοντάς τον ως παθητικό δέκτη πληροφοριών.

Αντίθετα, οι καταναλωτές αναζητούν ιστοσελίδες που προσφέρουν μια πιο διαδραστική εμπειρία. Αυτό σημαίνει πως το περιεχόμενο της ιστοσελίδας πρέπει να είναι δομημένο με τέτοιο τρόπο ώστε να μιλά στις ανάγκες τους, να τους προσφέρει μια αίσθηση αξίας και να τους προτρέπει σε αλληλεπίδραση.

Η ιστοσελίδα ως εργαλείο δημιουργίας leads

Πώς μπορεί όμως μια επιχείρηση μέσω της ιστοσελίδας της, να αξιοποιήσει την προσδοκία αλληλεπίδρασης του σύγχρονου αγοραστή επιτυγχάνοντας τους στόχους της;

Η απάντηση βρίσκεται στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας και λέγεται Στρατηγική Περιεχομένου.

Το περιεχόμενο πρέπει να δομηθεί με τέτοιο τρόπο που να κερδίζει το ενδιαφέρον του επισκέπτη, να ζωντανεύει τον διάλογο μαζί του και να τον καθοδηγεί με σαφήνεια σε μια ενέργεια που προωθεί την επικοινωνία με την επιχείρηση.

Εδώ, πρωταγωνιστικό ρόλο παίζουν τα καλά σχεδιασμένα Call-to-Actions (CTAs) και οι landing pages που δίνουν στον επισκέπτη έναν σαφή λόγο να αλληλεπιδράσει.

Ο ρόλος των Lead Magnets στις σύγχρονες ιστοσελίδες

Ας υποθέσουμε πως έχεις δημιουργήσει ποιοτικό περιεχόμενο στην ιστοσελίδα σου, το οποίο μιλά στις ανάγκες των πελατών σου, προσφέρει λύσεις και αξία, και τους προτρέπει να επικοινωνήσουν μαζί σου.

Θα το κάνουν όμως; Είναι οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σου έτοιμοι και πρόθυμοι να επικοινωνήσουν μαζί σου;

Παρά το γεγονός ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σου χτίζει εμπιστοσύνη μαζί τους και τους βοηθά να καταλάβουν την αξία σου, οι περισσότεροι επισκέπτες δεν είναι έτοιμοι ακόμα να επικοινωνήσουν μαζί σου. Είτε διότι δεν σε εμπιστεύονται αρκετά είτε διότι απλώς χρειάζονται τον χρόνο τους.

Στην περίπτωση αυτή ελλοχεύει ο κίνδυνος να φύγουν από την ιστοσελίδα τους και να σε ξεχάσουν.

Εδώ είναι ο ρόλος του Lead Magnet.

Mε ένα ισχυρό Lead Magnet θα καταφέρεις να μείνεις σε επαφή με πολλούς από αυτούς, ώστε να μην σε ξεχάσουν όταν θα είναι έτοιμοι να αγοράσουν το προϊόν ή την υπηρεσία σου.

Πώς λειτουργεί το Lead Magnet στη σύγχρονη ιστοσελίδα

Ένα ισχυρό Lead Magnet μπορεί να έχει πολλές μορφές, αλλά ο σκοπός του είναι πάντα ο ίδιος: να προσφέρει ελκυστική και πολύτιμη πληροφορία ή ένα εργαλείο στον επισκέπτη, ώστε να μην μπορεί να αντισταθεί και να το ζητήσει, δίνοντας σε αντάλλαγμα το email του. Αυτό το αντάλλαγμα είναι κρίσιμο καθώς επιτρέπει στη συνέχεια την άμεση επικοινωνία μαζί του.

Το Lead Magnet μπορεί να πάρει τη μορφή ενός e-book, checklist, δωρεάν συμβουλευτικής, webinar, demo, έκπτωσης κλπ. Σε κάθε περίπτωση όμως, πρέπει να είναι ιδιαίτερα ελκυστικό και να δημιουργεί αίσθηση άμεσης αξίας για τον επισκέπτη.

Το περιεχόμενο του Lead Magnet πρέπει να συνδέεται άμεσα με τις ανάγκες και τις ανησυχίες του κοινού σου. Πρέπει να δίνει την εντύπωση ότι λύνεται ένα πρόβλημα ή απαντάται μια κρίσιμη ερώτηση για τον χρήστη, κάνοντάς τον να αισθάνεται πως δεν μπορεί να το χάσει.

Η συνέχεια μετά το Lead Magnet

Αφού ο επισκέπτης δώσει το email του, το επόμενο βήμα είναι να ακολουθήσει μια σειρά στοχευμένων emails που συνεχίζουν την αλληλεπίδραση και το χτίσιμο εμπιστοσύνης.

Αυτά τα emails πρέπει να προσφέρουν επιπλέον αξία, να ενισχύουν την εμπιστοσύνη και να οδηγούν τον χρήστη βήμα-βήμα προς την αγορά. Μπορείς να προσφέρεις επιπλέον χρήσιμο περιεχόμενο, success stories από άλλους πελάτες, ή ακόμα και ειδικές προσφορές, ενισχύοντας σταδιακά την προθυμία του να συνεργαστεί μαζί σου.

Συνοπτικά, το Lead Magnet είναι το κλειδί για να διατηρήσεις μια σχέση με τους επισκέπτες που δεν είναι έτοιμοι να κάνουν άμεσα το βήμα προς την αγορά, επιτρέποντας την σταδιακή εξέλιξή τους σε πελάτες.

Σύνοψη

Ο ρόλος της ιστοσελίδας στο σύγχρονο marketing άλλαξε δραστικά. Η σύγχρονη ιστοσελίδα δεν είναι απλώς ένα εργαλείο παρουσίασης, αλλά ένας κεντρικός πυλώνας για την προσέλκυση και τη μετατροπή επισκεπτών σε leads.

Η επιτυχία μιας ιστοσελίδας εξαρτάται από το πώς παρουσιάζει το περιεχόμενο, πώς ενισχύει τον διάλογο και την αλληλεπίδραση με τους επισκέπτες και πώς μένει σε επαφή μαζί τους με την αποτελεσματική χρήση των Lead Magnets.

Αν τα παραπάνω σου φαίνονται πολύπλοκα ή δύσκολα, δεν χρειάζεται να ανησυχείς. Μπορείς να τα χτίσεις σταδιακά.

Για παράδειγμα, ακόμα και χωρίς Lead Magnets ή email campaigns, μια ιστοσελίδα που έχει δημιουργηθεί με Στρατηγική Περιεχομένου που απαντά στις σύγχρονες ανάγκες και προσδοκίες των υποψήφιων πελατών σου για αλληλεπίδραση, όχι μόνο θα ενισχύσει την εικόνα σου χτίζοντας εμπιστοσύνη με τους υποψήφιους πελάτες σου, αλλά θα σε βοηθήσει να πετύχεις τους στόχους σου κερδίζοντας περισσότερους ποιοτικούς leads.

Αντί να έχεις μια ιστοσελίδα που λειτουργεί απλά ως μέσο παρουσίασης της εταιρίας σου, ξεκίνα με μια σταθερή Στρατηγική Περιεχομένου, και θα δεις πώς η ιστοσελίδα σου μπορεί να μεταμορφωθεί σε ένα ισχυρό εργαλείο για την ανάπτυξη της επιχείρησής σου.

Κλείσε τώρα ένα ραντεβού μαζί μας για να δούμε πώς μπορούμε να αναβαθμίσουμε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σου προσελκύοντας leads πιο αποτελεσματικά.

 

ΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

Κοινοποίησε

Πώς να διπλασιάσεις τις πωλήσεις σου

Κερδοφόρα. Προβλέψιμα.

Θέλεις digital marketing με αποτελέσματα;

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ E-BOOK

2x your sales


Ένα δωρεάν 1-2-1 workshop για να βάλεις το digital marketing της επιχείρησής σου στις σωστές βάσεις.

Θέλω το workshop

Ακολούθησέ μας

Λένε για εμάς

Χρήστος Χαρμαντάς, Ιδιοκτήτης & E-shop Operator

Με τη CINNAMON Marketing οι πωλήσεις του e-shop μας αυξήθηκαν κατά 996% μέσα σε 2 χρόνια! Επιπλέον, προτείνουν συνεχώς και νέους τρόπους για να αυξηθούν ακόμα περισσότερο.

Δημήτρης Μητρόπουλος, Ιδιοκτήτης

Με τη CINNAMON Marketing έχουμε δει μετρήσιμα και εξαιρετικά αποτελέσματα, τα οποία έχουν έρθει ως αποτέλεσμα της σοβαρής δουλειάς που κάνουν και της συνέπειας και προσήλωσης που δείχνουν στους στόχους.

Νίκος Μπαλτάς, Ιδρυτής & Γ. Διευθυντής

Οι προσπάθειες μας να χτίσουμε την αναγνωρισιμότητά μας δεν είχαν ικανοποιητικά αποτελέσματα. Από τότε που ανέλαβε τις διαφημίσεις μας η CINNAMON Marketing, οι followers μας αυξήθηκαν από 1800 σε πάνω από 28.000 εντός ενός έτους, ενώ το διαφημιστικό κόστος ανά follower μειώθηκε μέχρι και 90%!

Μορφινού, Νομικές Υπηρεσίες

Είμαι απόλυτα ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα της ιστοσελίδας μου. Άρχισα να κάνω πωλήσεις από τους πρώτους μήνες δαπανώντας ελάχιστα χρήματα για διαφημίσεις. Οι υπηρεσίες της CINNAMON Marketing ήταν πολύ αξιόπιστες και αποτελεσματικές.

Πάνος Γούνας, Εμπορικός Διευθυντής & Ιδιοκτήτης

Η νέα ιστοσελίδα μας σχεδιάστηκε από τη CINNAMON Marketing ως ένα κομμάτι μιας συνεκτικής στρατηγικής marketing και πωλήσεων. Πλέον, συλλέγουμε καθημερινά νέα leads, τα οποία αξιοποιεί στη συνέχεια το Τμήμα Πωλήσεων. Και αυτό προσφέροντας μια θετική εμπειρία για τον πελάτη, χωρίς να γινόμαστε πιεστικοί απέναντί του και χωρίς να ξοδεύουμε πολλά χρήματα σε διαφημίσεις.

Μυρτώ Τσικρικά, Ιδιοκτήτρια

Η ιστοσελίδα της CINNAMON Marketing έπαιξε ουσιαστικό ρόλο στο να γεμίσουν όλα τα τμήματα του Βρεφονηπιακού Σταθμού μας από το 1ο έτος λειτουργίας του, παρόλο που αυτό συνέπεσε χρονικά με την πανδημία του κορωνοϊού! Και μάλιστα χωρίς να ξοδέψουμε καθόλου χρήματα για διαφήμιση!

Μερικοί από τους πελάτες μαςΜερικοί από τους πελάτες μαςΜερικοί από τους πελάτες μαςΜερικοί από τους πελάτες μαςΜερικοί από τους πελάτες μαςΜερικοί από τους πελάτες μαςΜερικοί από τους πελάτες μαςΜερικοί από τους πελάτες μαςΜερικοί από τους πελάτες μαςΜερικοί από τους πελάτες μαςΜερικοί από τους πελάτες μαςΜερικοί από τους πελάτες μαςΜερικοί από τους πελάτες μαςΜερικοί από τους πελάτες μαςΜερικοί από τους πελάτες μαςΜερικοί από τους πελάτες μαςΜερικοί από τους πελάτες μαςΜερικοί από τους πελάτες μαςΜερικοί από τους πελάτες μαςΜερικοί από τους πελάτες μαςΜερικοί από τους πελάτες μαςΜερικοί από τους πελάτες μαςΜερικοί από τους πελάτες μαςΜερικοί από τους πελάτες μας

Ήρθε η ώρα να επενδύσεις στο digital marketing με σύνεση.

Μην αφήνεις τις ευκαιρίες να σε προσπερνούν.
Μην μένεις πίσω από τον ανταγωνισμό σου.
Μην σπαταλάς χρήματα σε αναποτελεσματικό marketing.

Τα πιο πρόσφατα

Χρησιμοποιούμε
Χρησιμοποιούμε cookies στον ιστότοπό μας. Ορισμένα από αυτά είναι απαραίτητα για τη λειτουργία του ιστότοπου, ενώ άλλα μας βοηθούν να βελτιώσουμε αυτόν τον ιστότοπο και την εμπειρία χρήστη (cookies παρακολούθησης). Μπορείτε να αποφασίσετε εάν θέλετε να επιτρέπετε τα cookies ή όχι. Λάβετε υπόψη ότι εάν τις απορρίψετε, ενδέχεται να μην μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλες τις λειτουργίες του ιστότοπου.