Το Funnel Marketing είναι μια στρατηγική προσέγγιση που καθοδηγεί τους πιθανούς πελάτες σου στο ταξίδι τους προς τη λήψη μιας απόφασης αγοράς ενός προϊόντος ή υπηρεσίας σου. Μια καλοσχεδιασμένη στρατηγική που όχι μόνο δημιουργεί δυνητικούς και πραγματικούς πελάτες, αλλά επίσης ενισχύει την αφοσίωση των πελατών σου, οδηγώντας τελικά στην ανάπτυξη και την κερδοφορία της επιχείρησής σου.
Το Funnel Marketing αναφέρεται και ως Sales Funnel στην ορολογία του marketing.
Σε αυτόν τον περιεκτικό οδηγό, διερευνούμε τις βασικές αρχές του funnel marketing (ή sales funnel). Πώς μπορείς να αξιοποιήσεις το συναίσθημα για να οικοδομήσεις την αφοσίωση των πελατών σου. Θα αναλύσουμε την ανατομία των πωλήσεων μέσω του funnel marketing, τονίζοντας τη σημασία της εξατομίκευσης των αλληλεπιδράσεων σε κάθε στάδιο, ώστε να ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των πελατών.
Περαιτέρω, θα δούμε πώς μπορείς να δημιουργήσεις μια ακαταμάχητη στρατηγική funnel marketing με έμφαση στην κατανόηση του κοινού-στόχου (target audience) και τον καθορισμό σαφών τελικών στόχων.
Τονίζουμε τη σημασία της διατήρησης των σημερινών πελατών ενώ προσελκύουμε νέους. Οι πιστοί πελάτες είναι ανεκτίμητο περιουσιακό στοιχείο για κάθε επιχείρηση!
Πίνακας Περιεχομένων:
Οι Βασικές Αρχές του Funnel Marketing (ή Sales Funnel)
Το Funnel Marketing είναι σα να έχεις ένα GPS για το πώς να κάνεις πωλήσεις. Ένα GPS που κατευθύνει όχι εσένα αλλά τους πιθανούς πελάτες σου στη διαδρομή τους από την απλή περιέργεια για το brand σου στην αγορά. Μία μεθοδολογία που μετατρέπει αγνώστους σε πιστούς πελάτες.
Ο Ρόλος του Συναισθήματος στο Brand Loyalty
Κλειδί για να εφαρμόσεις με επιτυχία το funnel marketing στην επιχείρησή σου είναι να μάθεις πώς να χρησιμοποιείς το συναίσθημα για να οικοδομείς την αφοσίωση των πελατών σου. Όταν οι άνθρωποι αισθάνονται σύνδεση με το brand σου, γίνονται οι μεγαλύτεροι θαυμαστές σου - όπως το γκρουπ σε μια ροκ συναυλία.
Οι συναισθηματικά συνδεδεμένοι πελάτες είναι περισσότερο από δύο φορές πιο πολύτιμοι σε σύγκριση με τους πολύ ικανοποιημένους πελάτες, σύμφωνα με μελέτη του Harvard Business Review. Παραμένουν περισσότερο, αγοράζουν περισσότερα πράγματα και διαδίδουν τη φήμη του εκάστοτε brand.
Ίσως να μπορείς να εμπνευστείς από την Apple και να δημιουργήσεις κάτι μοναδικό. Η καμπάνια της «Think Different» δεν πούλησε μόνο υπολογιστές, αλλά και έναν τρόπο ζωής. Έκανε τους ανθρώπους να νιώθουν ότι ήταν μέρος κάτι μεγαλύτερου. Και γι' αυτό οι θαυμαστές της Apple είναι τόσο πιστοί.
Για να δημιουργήσεις αυτή τη συναισθηματική σύνδεση, είναι σημαντικό να μοιραστείς ιστορίες επιτυχίας πελατών σου που ταυτίζονται με το κοινό - στόχο σου. Δείξε πώς η χρήση του προϊόντος ή της υπηρεσίας σου μπορεί να μεταμορφώσει τη ζωή τους προς το καλύτερο.
Το κλειδί για ένα πετυχημένο funnel marketing είναι να κατευθύνεις τους δυνητικούς πελάτες σου με ομαλό τρόπο από το ένα στάδιο του funnel στο άλλο.
Ποια είναι όμως τα στάδια του funnel marketing; Ας τα δούμε αμέσως τώρα.
Η Ανατομία του Sales Funnel στο Marketing
Είναι απαραίτητο να κατανοήσεις την ανατομία του sales funnel (funnel πωλήσεων) για να σχεδιάσεις μια αποτελεσματική στρατηγική funnel marketing. Σκοπός της στρατηγικής είναι να καθοδηγεί τους δυνητικούς πελάτες σου στη διαδρομή τους στο ταξίδι από το πρώτο στάδιο της αρχικής συνειδητοποίησης του brand σου και των λύσεων που προσφέρεις έως την τελική απόφαση αγοράς.
Ας αναλύσουμε τα στάδια που συνθέτουν ένα sales funnel (funnel πώλησης).
Εξατομικεύοντας τις Αλληλεπιδράσεις σε Κάθε Στάδιο του Sales Funnel
Το 1ο στάδιο του Sales Funnel είναι η Προσοχή (Attention). Στόχος σου είναι να κερδίσεις την προσοχή του δυνητικού πελάτη σου.
Δημιούργησε σύντομες φράσεις (σλόγκαν, ατάκες) που ξεχωρίζουν, εντυπωσιακά γραφικά και video, τα οποία μπορείς να διοχετεύσεις στα social media, στην ιστοσελίδα σου ή στο newsletter σου.
Πρόσεξε όμως: το παραπάνω περιεχόμενο θα πρέπει να περνά ξεκάθαρα μηνύματα στο κοινό - στόχο σου. Θα πρέπει να καταλαβαίνει εύκολα τι του λες και να μην του προκαλείς σύγχυση σχετικά με το τι θέλεις να του πεις.
Το 2ο στάδιο του Sales Funnel είναι το Ενδιαφέρον (Interest). Αφού καταφέρεις να τραβήξεις την προσοχή του δυνητικού πελάτη σου, θα πρέπει να του δημιουργήσεις ενδιαφέρον για το προϊόν ή την υπηρεσία σου.
Ο καλύτερος τρόπος για να το πετύχεις αυτό είναι να μιλήσεις στην ανάγκη του, ειδικότερα στη βαθύτερη συναισθηματική ανάγκη που έχει σε σχέση με τα προϊόν ή την υπηρεσία σου.
Να γιατί πρέπει να γνωρίζεις καλά τον ιδανικό πελάτη σου.
Εξήγησε στο κοινό σου πώς το προϊόν ή η υπηρεσία σου θα του καλυτερεύσει τη ζωή του. Πώς θα του ικανοποιήσει τις βαθύτερες συναισθηματικές ανάγκες του.
Μοιράσου ιστορίες επιτυχίας που είχαν άλλοι πελάτες σου με το προϊόν ή την υπηρεσία σου.
Δώσε πληροφορίες για τα οφέλη και τις λειτουργίες του προϊόντος σου. Τι είναι αυτό που το κάνει μοναδικό και καλύτερο του ανταγωνισμού. Συνήθως τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα βρίσκονται στο service (συσκευασία, εξυπηρέτηση, θετική εμπειρία του καταναλωτή) και όχι στο προϊόν.
Το 3ο στάδιο του Sales Funnel είναι η Επιθυμία (Desire). Στόχος σου είναι να δημιουργήσεις στον πελάτη σου την επιθυμία για το προϊόν ή την υπηρεσία σου.
Στη δημιουργία επιθυμίας βοηθούν μαρτυρίες ικανοποιημένων πελατών σου και κριτικές. Video ή φωτογραφίες που απεικονίζουν το προϊόν σε δράση και δείχνουν ικανοποιημένους πελάτες, βοηθούν το κοινό σου να ταυτίζεται καλύτερα με το προϊόν - υπηρεσία σου.
Επίσης, δωρεάν δοκιμές βοηθούν το κοινό σου να γνωρίσει καλύτερα το προϊόν - υπηρεσία και εφόσον μείνει ικανοποιημένος, να θέλει να το αγοράσει. Επιπλέον, ειδικές προσφορές και εκπτώσεις ενισχύουν την επιθυμία των δυνητικών πελατών σου.
Το 4ο στάδιο του Sales Funnel είναι η Δράση (Action). Στόχος σου είναι να πείσεις τον πελάτη σου να προβεί στην αγορά ή σε μία άλλη επιθυμητή ενέργεια (πχ. να κλείσει ραντεβού, να υποβάλει μια φόρμα ενδιαφέροντος, να δει ένα demo κλπ).
Η σαφής διατύπωση προτροπής δράσης και η διευκόλυνση της διαδικασίας είναι κρίσιμες για να μετατρέψεις το ενδιαφέρον και την επιθυμία του πελάτη σου σε πραγματική αγορά ή άλλη επιθυμητή ενέργεια.
Tο 71% των καταναλωτών αναμένουν εξατομικευμένες αλληλεπιδράσεις σε όλη τη διάρκεια της αγοραστικής διαδρομής τους, σύμφωνα με έρευνα της McKinsey. Άρα, θα πρέπει να προσφέρεις προσαρμοσμένες εμπειρίες και αλληλεπιδράσεις στα 4 προαναφερόμενα στάδια του Funnel σου.
Η Στρατηγική Περιεχομένου για Κάθε Στάδιο:
- Προσοχή (Attention): Μοιράσου ενδιαφέροντα blog posts στα social media. Εφάρμοσε στρατηγικές SEO για να ενισχύσεις την προβολή σου. Τρέξε στοχευμένες διαφημιστικές καμπάνιες.
- Ενδιαφέρον (Interest): Αξιοποίησε εργαλεία αυτοματισμών email marketing για newsletters. Μοιράσου διορατικά webinars/podcasts/videos.
- Επιθυμία (Desire): Πρόσφερε demos, δωρεάν δοκιμές και εκπτώσεις. Μοιράσου testimonials και αξιολογήσεις πελατών σου. Απάντησε σε συχνές ερωτήσεις που δέχεσαι (FAQs - Frequently asked questions).
- Δράση (Action): Δημιούργησε καθαρά κουμπιά προτροπής. Εξασφάλισε ότι το checkout στο e-shop σου λειτουργεί αδιάλλειπτα. Προσέφερε αποτελεσματική υποστήριξη πελατών.
Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σου παίζει καταλυτικό ρόλο στη διαδικασία του Funnel Marketing για τον πελάτη σου - και θα πρέπει να καλύπτει και τα 4 στάδια.
Να θυμάσαι ότι η κατανόηση και αποτελεσματική τροφοδοσία με αποτελεσματικό περιεχόμενο σε κάθε στάδιο του Funnel θα σε οδηγήσει πιο κοντά στην επίτευξη του τελικού σου στόχου - είτε πρόκειται για την ενίσχυση των εσόδων, τη διεύρυνση της πελατειακής σας βάσης ή τη διασφάλιση μακροπρόθεσμης βιωσιμότητας.
Σχεδιάζοντας μια Αποτελεσματική Στρατηγική Funnel Marketing
Η δημιουργία μιας αποτελεσματικής Στρατηγικής Funnel Marketing είναι σαν μια καλοφτιαγμένη ιστορία - κάνει τους δυνητικούς πελάτες σου να θέλουν να ακούσουν περισσότερα.
Κατανοώντας το Κοινό - Στόχο σου
Πριν ξεκινήσεις, είναι σημαντικό να καταλάβεις σε ποιον απευθύνεσαι. Διαφορετικά, είναι σα να προσπαθείς να πεις μια χιουμοριστική ιστορία χωρίς να γνωρίζεις τα άτομα στα οποία απευθύνεσαι. Κανείς δεν θα γελάσει.
Γνώρισε το κοινό-στόχο σου, τις ανάγκες, τις επιθυμίες, πού πονάει (pain points). Αυτό θα σε βοηθήσει να δημιουργήσεις ενδιαφέρον περιεχόμενο που εντυπωσιάζει.
Eπιχειρήσεις που κατανοούν τις ανάγκες των πελατών τους μπορούν να προβλέψουν καλύτερα τις αποφάσεις αγοράς των καταναλωτών και να κάνουν καλύτερο προγραμματισμό.
Ορίζοντας τους Τελικούς Στόχους σου
Ποιο είναι ο τελικός σου στόχος; Δεν είναι μόνο το κλείσιμο μιας συμφωνίας. Είναι αυτό που συμβαίνει μετά τη συμφωνία.
Αν σκοπεύεις να επεκτείνεις τη βάση πελατών σου, να αυξήσεις τα έσοδα ή να ενισχύσεις τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα της επιχείρησής σου, τότε καθόρισε τους στόχους σου σε κάθε στάδιο του Funnel, και ξεκίνα να μετράς πραγματικά αποτελέσματα.
Σημαντικό: Ξεκίνα να μετράς τα αποτελέσματα σε κάθε στάδιο του Funnel. Μόνο τότε, θα γνωρίζεις τι πρέπει να βελτιώσεις.
Γιατί είναι απαραίτητη η μέτρηση; Διότι, ό,τι δεν μετράται και δεν καταγράφεται δεν βελτιώνεται. Χωρίς να μετράς, είναι σα να περπατάς με κλειστά μάτια.
Το Funnel Marketing με μετρήσιμα αποτελέσματα είναι σα να έχεις έναν οδικό χάρτη προς την επιτυχία.
Παράδειγμα: Στρατηγική Περιεχομένου της Airbnb
Η Airbnb γνωρίζει καλά πώς να δημιουργεί περιεχόμενο που εμπνέει τους ανθρώπους να ταξιδεύουν περισσότερο και να κάνουν κράτηση διαμονής μέσω της πλατφόρμας της. Μοιράζεται ιστορίες επιτυχίας από οικοδεσπότες σε όλο τον κόσμο. Τις παρουσιάζει σαν ένα παραμύθι που γίνεται πραγματικότητα. Αυτές οι ιστορίες προκαλούν ενδιαφέρον και τροφοδοτούν δυνητικούς πελάτες, ενώ αληθινά success stories δείχνουν πώς πραγματικοί άνθρωποι έχουν βρει οικονομική ελευθερία με το να γίνουν οικοδεσπότες στην Airbnb. Παρουσιάζει πραγματικές ιστορίες ευτυχισμένης ζωής τόσο για τους οικοδεσπότες όσο και για τους ταξιδιώτες.
Βελτιστοποιώντας και Αναλύοντας το Sales Funnel της Επιχείρησής σου
Στον κόσμο των funnels πωλήσεων, η βελτιστοποίηση και η ανάλυση είναι απαραίτητες. Χωρίς αυτά, δεν θα γνωρίζεις πώς αποδίδει το funnel σου - είτε λειτουργεί ομαλά είτε χρειάζεται προσαρμογές.
Για να βελτιστοποιήσεις το funnel πωλήσεών σου, είναι σημαντικό να χρησιμοποιείς τεχνικές όπως η δοκιμή A/B. Για παράδειγμα, δημιούργησε δύο εκδόσεις μιας ιστοσελίδας ή μιας διαφήμιση στα social media και δες ποια έχει καλύτερη απόδοση.
Χρησιμοποιώντας Case Studies και Success Stories
Τα case studies είναι πραγματικές ιστορίες επιτυχίας που δείχνουν πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σου έχουν βοηθήσει άλλους στην επίτευξη των στόχων τους.
Η δημοσίευση ιστοριών επιτυχίας για Ελληνικές επιχειρήσεις που είδαν σημαντική αύξηση εσόδων μετά την εφαρμογή των εξατομικευμένων στρατηγικών digital marketing θα προκαλούσε αναμφίβολα ενδιαφέρον από άλλες εταιρείες που αναζητούν παρόμοια αποτελέσματα.
Τα σχόλια των χρηστών των προϊόντων σου είναι θησαυρός. Άκουσε τι λένε οι υφιστάμενοι πελάτες σου για την εμπειρία τους σε κάθε στάδιο του Funnel. Εντόπισε ατέλειες, ελλείψεις, προβληματικές περιοχές και βελτίωσέ τες.
Το Google Analytics σε βοηθά να κατανοήσεις πού χάνεις πελάτες εντός του Funnel. Εάν οι περισσότεροι επισκέπτες αποχωρούν σε συγκεκριμένο στάδιο, αυτό υποδηλώνει πως το στάδιο αυτό είναι προβληματικό και χρειάζεται άμεση αντιμετώπιση. Είναι σα να βρίσκεις τη διαρροή σε έναν σωλήνα και να τη στεγανοποιείς.
Η Σημασία της Τακτικής Ανάλυσης
Οργανισμοί που διεξάγουν τακτικές αναλύσεις στοιχείων έχουν διπλάσιες πιθανότητες να πετύχουν υψηλές επιδόσεις, σύμφωνα με έρευνα της IBM.
Αυτός ο συνεχής κύκλος δοκιμών, συλλογής σχολίων και ανάλυσης δεδομένων συμβάλλει στη διασφάλιση ότι κάθε στοιχείο - από τη στρατηγική περιεχομένου έως την προβολή διαφημίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης - λειτουργεί προς την επίτευξη του τελικού στόχου: επέκταση της πελατειακής βάσης με ταυτόχρονη ενίσχυση των εσόδων για μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα. Είναι σαν να έχεις μια καλά λαδωμένη μηχανή που σε βγάζει ασπροπρόσωπο.
Η ανάλυση και βελτιστοποίηση του sales funnel είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία στο digital marketing. Τεχνικές όπως η δοκιμή A/B, η προβολή ιστοριών επιτυχίας και η συλλογή σχολίων από πελάτες, είναι απαραίτητα εργαλεία για τη βελτίωση της στρατηγικής Funnel Marketing και την αύξηση των εσόδων και κερδών. Η καταγραφή και τακτική ανάλυση των αποτελεσμάτων βοηθά στον εντοπισμό προβλημάτων και στις αναγκαίες διορθώσεις και προσαρμογές για να διασφαλιστεί η μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα και ανάπτυξη.
Διατηρώντας τους Υφιστάμενους Πελάτες σου ενώ Προσελκύεις Νέους
Στο επιχειρείν, το να διατηρείς τους τρέχοντες πελάτες σου ευχαριστημένους ενώ ταυτόχρονα δελεάζεις νέους, απαιτεί μια εκλεπτυσμένη και προσεκτική προσέγγιση. Είναι απαραίτητο να σχεδιάσεις και να εφαρμόσεις μια Ολιστική Στρατηγική Funnel Marketing.
Εταιρείες που εφαρμόζουν μια ολιστική στρατηγική Funnel Marketing βλέπουν μια ώθηση 15-20% στη συνολική απόδοση των επενδύσεων marketing (ROI), σύμφωνα με έρευνα της McKinsey.
Γιατί οι Πιστοί Πελάτες είναι Ανεκτίμητο Στοιχείο της Επιχείρησής σου
Οι πιστοί πελάτες είναι σαν τα χρυσωρυχεία. Δεν φέρνουν μόνο (επαναληπτικές) πωλήσεις, αλλά σε διαφημίζουν στον κύκλο τους. Στην πραγματικότητα, κοστίζει πέντε φορές περισσότερο να βρεις ένα νέο πελάτη σε σχέση με το να κρατήσεις ευχαριστημένο έναν ήδη υπάρχοντα.
Το μήνυμα είναι ξεκάθαρο: επένδυσε στην καλλιέργεια σχέσεων με τους υφιστάμενους πελάτες σου.
Ένας τρόπος για να το πετύχεις είναι να μοιραστείς ιστορίες επιτυχίας με πραγματικούς πελάτες σου. Η προβολή του πώς άλλοι επωφελήθηκαν από το προϊόν ή την υπηρεσία σου, οικοδομεί εμπιστοσύνη και κάνει τους δυνητικούς και τους υπάρχοντες πελάτες να ενθουσιάζονται.
Να θυμάσαι πως η εξατομίκευση είναι το κλειδί. Προσάρμοσε το περιεχόμενό σου στα στάδια της διαδρομής του κάθε πελάτη, ώστε να τον εντυπωσιάσεις σε κάθε στάδιο της αγοραστικής του διαδρομής (funnel). Για παράδειγμα, αν έχεις ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ρούχων, στείλε εξατομικευμένα emails με βάση τις προηγούμενες αγορές τους.
Πλατφόρμες όπως η Meta και η Google βοηθούν καταλυτικά για να επικοινωνήσεις με το κοινό-στόχο σου. Χρησιμοποίησε τα πανίσχυρα εργαλεία τους για να στοχεύσεις συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία και να παρακολουθήσεις τα αποτελέσματα. Μην ξεχνάς να δείχνεις ενδιαφέρον και σχετικό περιεχόμενο που ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντά τους.
Όμως, μην παραμελείς τους πιστούς πελάτες σου.
Μπορεί να είσαι απασχολημένος προσπαθώντας να βρεις νέους πελάτες, φρόντισε όμως παράλληλα να εμβαθύνεις στις σχέσεις σου με τους υφιστάμενους πελάτες σου. Aπό ένα σημείο και μετά, αυτοί είναι που θα ωθήσουν την επιχείρησή σου σε νέα ύψη.
Για να διατηρείς τους υφιστάμενους πελάτες σου ικανοποιημένους και παράλληλα να προσελκύσεις νέους, είναι απαραίτητο να εφαρμόσεις μια ολιστική στρατηγική Funnel Marketing. Οι υφιστάμενοι πελάτες σου αποτελούν μέρος της στρατηγικής σου. Ποτέ μην τους παραμελήσεις. Κοστίζει πέντε φορές περισσότερο να βρεις ένα νέο πελάτη σε σχέση με το κρατήσεις ικανοποιημένο έναν υφιστάμενο πελάτη. Οι πιστοί πελάτες σου είναι ανεκτίμητης αξίας για την επιχείρησή σου. Είναι αυτοί που εν τέλει, θα σε βοηθήσουν να ωθήσεις την επιχείρησή σου σε υψηλότερα επίπεδα.
Συμπέρασμα
Μην αφήνεις τη διαδικασία πωλήσεων να θυμίζει έναν λαβύρινθο στον οποίο δυνητικοί πελάτες σου μπερδεύονται και χάνονται.
Το Funnel Marketing (ή Sales Funnel) δημιουργεί μια σαφή διαδρομή για τους δυνητικούς πελάτες σου. Δημιουργεί και κρατά το ενδιαφέρον τους ζωντανό, δείχνοντάς τους τον δρόμο μέχρι να αγοράσουν από σένα αλλά και μετά την αγορά.
Θέλεις να μάθεις το μυστικό της επιτυχίας;
Το παν είναι να κατανοήσεις το κοινό-στόχο σου και να δημιουργήσεις μια Στρατηγική Funnel Marketing που μιλά απευθείας στις ανάγκες και τις επιθυμίες του.
Μην βασίζεσαι στην ελπίδα και την τύχη. Σχεδίασε διαδρομές (Sales Funnels) για τους δυνητικούς πελάτες σου, εφάρμοσέ τες, μέτρα τα αποτελέσματα και βελτιστοποίησε τις περιοχές που δεν αποδίδουν ή αποδίδουν λιγότερο σε σχέση με άλλες.
Να θυμάσαι πως μέρος της στρατηγικής σου είναι οι τρέχοντες πελάτες σου. Αυτοί είναι οι μεγαλύτεροι θαυμαστές σου. Κράτησέ τους χαρούμενους και θα γίνουν οι πιστοί πρεσβευτές του brand σου.
Μην αφήνεις τους δυνητικούς πελάτες να χαθούν στη διαδρομή του sales funnel. Δείξτους πολύτιμο περιεχόμενο. Δημιούργησε εξατομικευμένες αλληλεπιδράσεις που τους κάνουν να θέλουν να προχωρήσουν στο επόμενο βήμα.
Στο τέλος της ημέρας, ο στόχος του Funnel Marketing είναι απλός: να μετατρέψεις τους δυνητικούς πελάτες σε πραγματικούς πελάτες που πληρώνουν και να ενισχύουν τα έσοδα και τα κέρδη σου.
Πώς μπορούμε να σε βοηθήσουμε
Αν είσαι έτοιμος να ανεβάσεις την επιχείρησή σου στο επόμενο επίπεδο, χρειάζεσαι μία ολιστική στρατηγική Funnel Marketing.
Πρακτικά, χρειάζεται να μιλάς με το κοινό σου ανάλογα με το πού βρίσκεται, δηλαδή σε ποιο στάδιο της αγοραστικής του διαδρομής. Μην ξεχνάς ότι η ψυχολογία του και η συναισθηματική του κατάσταση σε σχέση με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου, μεταβάλλεται από στάδιο σε στάδιο.
Στη CINNAMON Marketing, δημιουργούμε εξατομικευμένα sales funnels που βοηθούν τους πελάτες μας να αυξήσουν τα έσοδα και τα κέρδη τους, δημιουργώντας ικανοποιημένους πιστούς πελάτες.
Ως DigitalMarketer Certified Partner, αντλούμε πολύτιμη τεχνογνωσία ως προς το τι δουλεύει και τι όχι. Μαθαίνουμε τις βέλτιστες πρακτικές από τα πιο πετυχημένα marketing agencies παγκοσμίως, και τις εφαρμόζουμε προσαρμόζοντάς τες στο ιδιαίτερο περιβάλλον των πελατών μας. Δες αληθινές ιστορίες επιτυχίας.
Ζήτησε ένα δωρεάν workshop μαζί μας και μπες στον κόσμο του Funnel Marketing. Θα μάθεις πώς μπορείς να το εφαρμόσεις και να διπλασιάσεις τις πωλήσεις σου. Όχι θεωρητικά αλλά πρακτικά, σύμφωνα με τα πραγματικά δεδομένα της επιχείρησής σου.
[Σχετικό περιεχόμενο: Πλήρης Οδηγός Digital Marketing της Επιχείρησής σου]