Έξυπνο μάρκετινγκ σε όλα τα στάδια του κύκλου ζωής των πελατών.
Αύξησε τις πωλήσεις σου μέσω αυτοματισμών. Εξοικονόμησε χρόνο εξαλείφοντας τo επιχειρηματικό χάος. Βελτίωσε τις εμπειρίες των πελατών σου.
Πετυχημένη μεθοδολογία
Σε συνεργασία με την Keap, εφαρμόζουμε μία αποδεδειγμένα πετυχημένη μεθοδολογία που έχει βοηθήσει εκατοντάδες χιλιάδων επιχειρήσεων παγκοσμίως να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.
Συγκέντρωσε περισσότερες επαφές
Συγκέντρωσε περισσότερες ποιοτικές επαφές, τμηματοποίησέ τες στο CRM μας και στείλε τα κατάλληλα μηνύματα στους κατάλληλους ανθρώπους.
"Έχω συγκεντρώσει 55.000 emails ως αποτέλεσμα μίας απλής φόρμας."
Jerome Davis, Urban Professionals
Απόκτησε περισσότερους πελάτες
Αλληλεπίδρασε με περισσότερους δυνητικούς πελάτες και ενεργοποίησε στοχευμένο αυτοματοποιημένο follow up για να τους μετατρέψεις σε πραγματικούς πελάτες.
"Οι αυτοματισμοί του Keap μάς βοήθησαν να αυξήσουμε τα μέλη μας από 100 σε περίπου 300."
Jeremy Jones, Funktional Fitness
Απόκτησε περισσότερους fans
Βελτίωσε τις εμπειρίες των πελατών σου για να ξανααγοράσουν και να σε συστήσουν στις επαφές τους.
"Το Keap έπαιξε καταλυτικό ρόλο στη δημιουργία θετικών και εποικοδομητικών αξιολογήσεων για την επιχείρησή μας."
Tanya Merritt, Junk Rite (TKS Contracting)
Δημιουργούμε αξία μέσω του Keap.
Το #1 σύστημα αυτοματισμού μάρκετινγκ και πωλήσεων.
Δεν είναι μόνο email marketing.
Είναι ένα ολοκληρωμένο σύστημα αυτοματισμών που θα σου δώσει τη δυνατότητα να δημιουργείς προσωποποιημένες και εξατομικευμένες διαδικασίες πωλήσεων και μάρκετινγκ, ώστε να διαχειρίζεσαι αποτελεσματικά τους δυνητικούς σου πελάτες καθ' όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής τους, από τη στιγμή που μαθαίνουν για πρώτη φορά το brand σου μέχρι να γίνουν πιστοί πελάτες.
Οφέλη του αυτοματισμού πωλήσεων και μάρκετινγκ:
- Ανάπτυξη πωλήσεων μέσω της δημιουργίας περισσότερων δυνητικών πελατών, της αύξησης του δείκτη μετατροπής τους σε πραγματικούς πελάτες, της επανάληψης πωλήσεων και των συστάσεων
- Εξασφαλισμένο follow-up
- Εξοικονόμηση χρόνου μέσω της εξορθολόγησης και αυτοματοποίησης των διαδικασιών μάρκετινγκ και πωλήσεων
- Εξάλειψη των επαναλαμβανόμενων ενεργειών μέσω εύκολων αυτοματισμών τύπου "αν/τότε" ή πιο προηγμένων αυτοματισμών
- Βελτίωση των εμπειριών των πελατών
- Δημιουργία ελεύθερου χρόνου για να αφιερώσεις σε ό,τι είναι σημαντικό για εσένα ή την επιχείρησή σου.