διαφημίσεις google ή facebook

Η απόφαση μεταξύ των διαφημίσεων στη Google ή το Facebook για την επιχείρησή σου μπορεί να μην είναι εύκολη. Και οι δύο πλατφόρμες αποτελούν ισχυρά εργαλεία καθώς προσφέρουν μοναδικά πλεονεκτήματα και διαφορετικές μορφές διαφημίσεων.

Αυτό το άρθρο παρουσιάζει λεπτομερώς τις δύο διαφημιστικές πλατφόρμες και τις δυνατότητές τους, ώστε να σε βοηθήσει να καταλάβεις ποια είναι η καταλληλότερη για την επιχείρησή σου.

Θα ξεκινήσουμε εξερευνώντας το μοντέλο πληρωμής κατά κλικ (Pay per Click, PPC) και τη σχετικότητα των λέξεων-κλειδιών (keywords) που προσφέρουν Google Ads. Στη συνέχεια, θα εξετάσουμε τη δυνατότητα στοχευμένης αναζήτησης με βάση τα δημογραφικά στοιχεία και τις δυνατότητες remarketing.

Σχετικά με το Facebook, θα αναφερθούμε στο εικαστικό κομμάτι των διαφημίσεων του και τις τεχνικές ακριβούς στοχευμένης διαφήμισης που σου επιτρέπουν να έρθεις σε επαφή με τους δυνητικούς πελάτες σου. Θα συγκρίνουμε επίσης τα μοντέλα πληρωμής κατά κλικ (PPC) ανάμεσα στο Facebook και τη Google, δίνοντας παράλληλα έμφαση στη διαχείριση των καμπανιών μέσω του Facebook Ads Manager.

Επιπλέον, θα συγκρίνουμε συνολικά τους δείκτες απόδοσης ανάμεσα σε αυτές τις δύο πλατφόρμες.

Αυτό το άρθρο θα σε βοηθήσει να αποφασίσεις πώς θα πρέπει να κινηθείς κατά τον προγραμματισμό των επόμενων διαφημιστικών καμπανιών σου.

Πίνακας Περιεχομένων:

Κατανοώντας τις Google Ads

Οι Google Ads είναι ένα ισχυρό εργαλείο που οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν για να αυξήσουν την ορατότητά τους και να προσελκύσουν νέους πελάτες. Η πλατφόρμα επεξεργάζεται τον εντυπωσιακό αριθμό των 40.000 αιτημάτων αναζήτησης κάθε δευτερόλεπτο.

Η πλατφόρμα της Google διαχειρίζεται έναν τεράστιο όγκο δεδομένων που προέρχονται όχι μόνο από τα 40.000 αιτήματα αναζήτησης ανά δευτερόλεπτο, αλλά και από άλλες δωρεάν υπηρεσίες της Google, όπως το Google maps, το gmail, το YouTube και άλλες. Τα δεδομένα αυτά τροφοδοτούν τον αλγόριθμό της πάνω στον οποίο βασίζονται οι διαφημίσεις στη Google.

Αξιοποιώντας τον τεράστιο όγκο δεδομένων και τις τεχνολογίες της μηχανικής μάθησης (machine learning), οι διαφημίσεις της Google μπορούν - δυνητικά - να κάνουν τη "δουλειά" για την επιχείρησή σου και να σε βοηθήσουν να βρεις νέους πελάτες. 

Τα οφέλη του μοντέλου Pay-per-click των Google ads

Το κύριο χαρακτηριστικό αυτής της πλατφόρμας είναι το μοντέλο πληρωμής ανά κλικ (PPC). Δηλαδή, πληρώνεις μόνο όταν κάποιος κλικάρει πάνω στη διαφήμισή σου. Αυτή η στρατηγική διαφήμισης επιτρέπει στην επιχείρησή σου να έρχεται σε επαφή με άτομα που αναζητούν ενεργά λέξεις-κλειδιά της επιλογής σου.

Για παράδειγμα, αν διατηρείς ένα αρτοποιείο στην Αθήνα και συμμετέχεις σε μια διαφημιστική προσφορά για τη λέξη-κλειδί "αρτοποιείο στην Αθήνα", η διαφήμισή σου μπορεί να εμφανιστεί όταν κάποιος αναζητά αυτήν τη φράση.

Η σημασία της σχετικότητας των keywords στις online διαφημίσεις

Στις online διαφημίσεις, η σχετικότητα των λέξεων-κλειδιών παίζει κρίσιμο ρόλο. Η στόχευση λέξεων-κλειδιών που σχετίζονται με την επιχείρηση ή τον κλάδο σου στις Google Ads, σε βοηθά να εξασφαλίσεις ότι οι διαφημίσεις σου θα εμφανίζονται σε αυτούς που πραγματικά ενδιαφέρονται για αυτό που προσφέρεις, αυξάνοντας έτσι τα κλικ και τις μετατροπές των ενδιαφερόμενων σε πελάτες σου.

Λειτουργίες των Google Ads

Η δυνατότητα στόχευσης με βάση τα δημογραφικά στοιχεία σού επιτρέπει να στοχεύσεις συγκεκριμένες ομάδες ανθρώπων βάσει της ηλικίας, του φύλου, της τοποθεσίας τους και άλλων δημογραφικών στοιχείων.

Στόχευση με βάση τα δημογραφικά στις Google Ads

Στοχεύοντας με βάση τα δημογραφικά, μπορείς να προσαρμόσεις το μήνυμά σου ανάλογα με το κοινό που απευθύνεσαι και να μεγιστοποιήσεις την επίδρασή του.

Για παράδειγμα, αν πουλάς αξεσουάρ μόδας για γυναίκες, μπορείς να στοχεύσει γυναίκες ενός συγκεκριμένου ηλικιακού γκρουπ που διαμένουν σε αστικές περιοχές. Αυτό διασφαλίζει ότι οι σωστοί άνθρωποι βλέπουν τις διαφημίσεις σου.

Η διαφημιστική πλατφόρμα της Google προσφέρει πολλαπλές μορφές διαφήμισης - συμπεριλαμβανομένων διαφημίσεων αναζήτησης βάσει keywords και διαφημίσεων εμφάνισης με οπτικά στοιχεία (φωτογραφία, banner), ανάλογα με τους στόχους της καμπάνιας σoυ. Αυτή η ευελιξία επιτρέπει να επιλέξεις τη μορφή που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σου.

Τη στιγμή που γράφεται αυτό το άρθρο, μία πολύ ενδιαφέρουσα μορφή διαφήμισης είναι η λεγόμενο Performance Max. Αυτή η μορφή διαφήμισης είναι σχεδιασμένη να αποδώσει καλύτερα όταν συνδυάζεται με μία κλασσική μορφή διαφήμισης αναζήτησης (search ad). Η Google αξιοποιεί τις τεχνολογίες της Τεχνητής Νοημοσύνης (Artificial Intelligence) και διοχευτεύει τη διαφήμισή σου σε πολλαπλά κανάλια, όπως το YouTube, Search ads, Display ads, Discovery ads, Google maps και gmail.

Remarketing στις Google Ads

Ένα ακόμα εξαιρετικό χαρακτηριστικό των Google Ads είναι η προηγμένη δυνατότητά τους για remarketing. Αυτό επιτρέπει στην επιχείρησή σου να αλληλεπιδράσει εκ νέου με ανθρώπους που έχουν προηγουμένως αλληλεπιδράσει με την ιστοσελίδα σου (ή την εφαρμογή σου), αλλά δεν έχουν μετατραπεί σε πελάτες. Οι καμπάνιες retargeting μπορεί να αυξήσουν τους δείκτες μετατροπές επισκεπτών μιας ιστοσελίδας σε πελάτες μέχρι 150%, σύμφωνα με σχετικές έρευνες.

Ειδικότερα, μπορείς να στοχεύσεις επισκέπτες της ιστοσελίδας σου που είχαν μια συγκεκριμένη συμπεριφορά, πχ. επισκέφθηκαν μια συγκεκριμένη σελίδα, παρακολούθησαν ένα video, έμειναν στην ιστοσελίδα σου από ένα χρονικό διάστημα και πάνω, κλπ.

Οι διαφημίσεις στο Facebook

Με μία μεγάλη βάση χρηστών και τη δυνατότητα να παρέχει στοχευμένες καμπάνιες, οι διαφημίσεις στο Facebook προσφέρουν έναν διαφορετικό τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις φτάνουν στο επιθυμητό κοινό τους. Με πάνω από 2,7 δισεκατομμύρια μηνιαία ενεργά χρήστες παγκοσμίως, το Facebook είναι μια πλατφόρμα που προσφέρει στόχευση υψηλής ακρίβειας.

Οι διαφημίσεις του Facebook δημιουργούνται στην πλατφόρμα της Meta και διοχετεύονται και στο Instagram.

Πλεονεκτήματα της εικαστικής παρουσίασης στις Facebook Ads

Το κυριότερο χαρακτηριστικό των διαφημίσεων στο Facebook είναι οι μεγάλες δυνατότητες που σου προσφέρει να παρουσιάσεις την προσφορά σου με εικόνες. Οι εικόνες που "τραβούν το μάτι" είναι κρίσιμης σημασίας για να τραβήξεις την αρχική προσοχή των πιθανών πελατών σου στο Facebook.

Για παράδειγμα, οι ιδιοκτήτες ενός ελληνικού εστιατορίου μπορούν να μοιραστούν νόστιμες εικόνες με παραδοσιακά πιάτα για να προσελκύσουν λάτρεις της γαστρονομίας και να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα του brand τους.

Τεχνικές ακριβούς στόχευσης κοινού στο Facebook

Η ακριβής στόχευση του Facebook επιτρέπει στις επιχειρήσεις να φτάσουν στο επιθυμητό κοινό τους βάσει δημογραφικών στοιχείων, ενδιαφερόντων και συμπεριφορών. Για παράδειγμα, μια κτηματομεσιτική εταιρεία στην Αθήνα μπορεί να στοχεύσει άτομα που έχουν πρόσφατα αναζητήσει ακίνητα online ή έχουν επισκεφθεί ιστοσελίδες σχετικές με το ακίνητο.

Συνολικά, η διαφήμιση στο Facebook είναι ένας οικονομικός τρόπος για να διαδόσεις το μήνυμά σου σε ένα μεγάλο κοινό με ακριβή στόχευση.

Το φιλικό προς τον χρήστη περιβάλλον του Facebook και οι χαμηλού κόστους PPC επιλογές

Η διαφημιστική πλατφόρμα του Facebook είναι ένα επαναστατικό εργαλείο για επιχειρήσεις που επιθυμούν να φτάσουν το επιθυμητό κοινό τους. Η απλότητα και η οικονομικότητα της πλατφόρμας καθιστούν εύκολη τη διαχείριση καμπανιών ακόμα και για αρχάριους. Επιπλέον, η παρακολούθηση της απόδοσης είναι εύκολη, αφού δίνει πρόσβαση σε όλα τα απαραίτητα στοιχεία.

Αντίθετα από τις Google Ads, που στοχεύουν τους χρήστες με βάση τις αναζητήσεις τους, το Facebook στοχεύει τους χρήστες με βάση τις συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν στις αναρτήσεις ή τα προφίλ τους. Αυτή η μοναδική προσέγγιση επιτρέπει στις επιχειρήσεις να δείξουν τη διαφήμισή τους σε πιθανούς πελάτες που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για παρόμοια προϊόντα ή υπηρεσίες.

Συγκρίνοντας τα μοντέλα PPC της Google και του Facebook

Το μοντέλο του Facebook προσφέρει μεγάλη ευελιξία με την έννοια ότι μπορεί να στοχεύει τους χρήστες βάσει των ενδιαφερόντων και των προτύπων συμπεριφοράς που καταγράφονται μέσω της δραστηριότητάς τους στα κοινωνικά μέσα. Αυτή η προσέγγιση επιτρέπει στις επιχειρήσεις να φτάσουν σε συγκεκριμένα δημογραφικά με μεγάλη ακρίβεια.

Από την άλλη όμως, η Google διαχειρίζεται ένα πολλαπλάσια μεγαλύτερο όγκο δεδομένων, δεδομένων των πολλαπλών προϊόντων της πέραν της μηχανής αναζήτησης (YouTube, Google maps, Gmail κλπ). Έτσι, διαθέτει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα λόγω του μεγαλύτερου όγκου δεδομένων με τον οποίο τροφοδοτεί τον αλγόριθμό της.

Κατανοώντας της διαχείριση καμπανιών στο Facebook Ad Manager

Το Facebook Ad Manager είναι ένα πλήρες εργαλείο σχεδιασμένο για τη διαχείριση των διαφημιστικών καμπανιών. Παρέχει on-time αναλύσεις για την απόδοση των διαφημίσεων, βοηθώντας τους διαφημιζόμενους να λαμβάνουν ενημερωμένες αποφάσεις για τη βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων.

Λόγω της ευκολίας χρήσης, της οικονομικότητας και των εκτενών δυνατοτήτων ελέγχου καμπανιών, το Facebook αποτελεί ένα απαραίτητο εργαλείο για επιχειρήσεις που επιθυμούν να διευρύνουν την ψηφιακή τους παρουσία.

Σύγκριση των δεικτών απόδοσης μεταξύ των δύο πλατφορμών

Οι διαφημίσεις αναζήτησης της Google έχουν το υψηλότερο CTR (click-through-raet) στις απευθείας αναζητήσεις με 1,55%, ενώ ο μέσος όρος μετατροπής είναι περίπου 7%.

Ωστόσο, αυτοί οι δείκτες ποικίλουν ανάλογα με τον κλάδο, τη γεωγραφική περιοχή, τον τύπο διαφήμισης, ενώ μεταβάλλονται και ιστορικά. Και από μόνοι τους δεν μπορούν να μετρήσουν με ακρίβεια την αποτελεσματικότητα μιας στρατηγικής digital marketing. 

Αντιθέτως, θα πρέπει να εφαρμόσεις μια στρατηγική προσέγγιση όπου κάθε πλατφόρμα χρησιμοποιείται ανάλογα με τα πλεονεκτήματά της. Αξιοποιώντας τες μαζί, μπορείς - για παράδειγμα - να εκμεταλλευτείς τη ζήτηση μέσω των Google Ads και να ενισχύσεις την αναγνωρισιμότητα του brand μέσω διαφημίσεων στο Facebook.

Θα πρέπει να έχεις στο μυαλό σου τη μέγιστη κάλυψη σε όλο το φάσμα του Customer Value Journey, δηλαδή να έρχεσαι σε επαφή με τους δυνητικούς πελάτες σου, όχι μόνο όταν είναι έτοιμοι να αγοράσουν αλλά και σε προηγούμενα στάδια της αγοραστικής τους διαδρομής.

Οι Google Ads είναι μια εξαιρετική επιλογή αν θέλεις να στοχεύσεις σε χρήστες που αναζητούν ενεργά το προϊόν ή την υπηρεσία σου. Με τις Google Ads, μπορείς να διαφημιστείς για συγκεκριμένα λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με την επιχείρησή σου και τα προϊόντα - υπηρεσίες σου και να δημιουργήσεις διαφημίσεις που εμφανίζονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google, αυξάνοντας έτσι τις πιθανότητες κλικ και μετατροπών σε πωλήσεις.

Λάβε υπόψη σου το επιθυμητό κοινό σου. Σε ποια πλατφόρμα βρίσκεται περισσότερο; Πώς αγοράζει;

Για παράδειγμα, αν διατηρείς ένα ανθοπωλείο, οι διαφημίσεις στη Google ίσως είναι καταλληλότερες για σένα δεδομένου πώς ο πελάτης σου, όταν θέλει να παραγγείλει λουλούδια, αναζητεί ανθοπωλεία στη μηχανή αναζήτησης της Google.

Ένα ελληνικό εστιατόριο μπορεί να διαφημιστεί στη Google για λέξεις-κλειδιά όπως "Ελληνική κουζίνα κοντά μου" ή "Καλύτερο ελληνικό εστιατόριο". Αυτό μπορεί να τους βοηθήσει να προσελκύσουν δυνητικούς πελάτες που αναζητούν ακριβώς αυτό που προσφέρουν.

Πότε είναι κατάλληλες οι Facebook Ads

Οι διαφημίσεις στο Facebook είναι μια εξαιρετική επιλογή αν θέλεις να αυξήσεις την αναγνωρισιμότητα του brand σου και να βρεις δυνητικούς πελάτες εντός μιας συγκεκριμένης ομάδας δημογραφικών.

Με τις διαφημίσεις στο Facebook, μπορείς να δημιουργήσεις ελκυστικές διαφημίσεις που αφηγούνται την ιστορία του brand σου και απηχούν τα ενδιαφέροντα ή τις αξίες του κοινού στο οποίο απευθύνεσαι. Μπορείς επίσης να στοχεύσεις συγκεκριμένες δημογραφικές ομάδες, ενδιαφέροντα, συμπεριφορές και τοποθεσίες για να διασφαλίσεις ότι οι διαφημίσεις σου θα φανούν στους σωστούς ανθρώπους.

Αν πουλάς ένα προϊόν ή μια υπηρεσία που οι πελάτες σου αγοράζουν παρορμητικά, ή παρουσιάζονται καλύτερα με την χρήση εικόνας, τότε οι διαφημίσεις στο Facebook είναι η κατάλληλη επιλογή για σένα.

Για παράδειγμα, αν έχεις ένα κατάστημα ρούχων, η διαφημιστική πλατφόρμα του Facebook σού δίνει καλύτερες δυνατότητες να παρουσιάσεις τα προϊόντα σου οπτικά. Επιπλέον, ο αγοραστής ενός ρούχου ενδεχομένως αγοράζει περισσότερο παρορμητικά και όχι συνειδητά. Αυτό σημαίνει πως πιθανότατα δεν θα ψάξει συνειδητά στη μηχανή αναζήτησης της Google, αλλά αν δει ένα όμορφο προϊόν σε ανύποπτο χρόνο σε ένα κοινωνικό μέσο όπως το Facebook ή το Instagram, πιθανώς να μπει στη διαδικασία αγοράς του.

Google ή Facebook: Ποια πλατφόρμα να επιλέξω

Η επιλογή μεταξύ των διαφημίσεων στο Google και των διαφημίσεων στο Facebook εξαρτάται από τον κύριο στόχο σου.

Αν θέλεις να στοχεύσεις ενεργούς αγοραστές με έντονη πρόθεση αγοράς, οι Google Ads είναι μάλλον η καλύτερη επιλογή. Αν θέλεις να αυξήσεις την αναγνωρισιμότητα του brand σου και να βρεις δυνητικούς πελάτες εντός μιας συγκεκριμένης ομάδας δημογραφικών, που αγοράζουν περισσότερο παρμορμητικά, οι διαφημίσεις στο Facebook είναι ίσως η καλύτερη επιλογή.

Όπως σε όλες τις πτυχές του digital marketing, έτσι και στις online διαφημίσεις, η απόφασή σου θα πρέπει να βασίζεται στο επιθυμητό κοινό σου και τον τρόπο με τον οποίο το κοινό σου αναζητά και αγοράζει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου.

Για το λόγο αυτό, αν θέλεις να αποφασίσεις τεκμηριωμένα ποια διαφημιστική πλατφόρμα να χρησιμοποιήσεις, ξεκίνα να μαθαίνεις τον ιδανικό πελάτη σου. Αυτή η μελέτη θα σου δείξει τον δρόμο και θα σε βοηθήσει να αποφασίσεις - μεταξύ άλλων - ποια διαφημιστική πλατφόρμα είναι η καταλληλότερη για την επιχείρησή σου.

 
Key Takeaway:

Η επιλογή μεταξύ των διαφημίσεων στο Google και των διαφημίσεων στο Facebook εξαρτάται από τον κύριο στόχο σου. Αν θέλεις να στοχεύσεις ενεργούς αγοραστές με έντονη πρόθεση αγοράς, επίλεξε τις διαφημίσεις στη Google. Από την άλλη πλευρά, αν έχεις ως στόχο να αυξήσεις την αναγνωρισιμότητα του brand σου και να βρεις δυνητικούς πελάτες εντός μιας συγκεκριμένης ομάδας δημογραφικών, επίλεξε τις διαφημίσεις στο Facebook. Σε κάθε περίπτωση, για να λάβεις μια τεκμηριωμένη απόφαση, θα πρέπει να μελετήσεις τον ιδανικό πελάτη σου και πώς αυτός αγοράζει το προϊόν ή υπηρεσία σου.

Σχεδιάζοντας τη στρατηγική της επόμενης καμπάνιας

Καθώς προετοιμάζεσαι για την επόμενη καμπάνια, είναι ζωτικής σημασίας να αναλύσεις τα ιστορικά δεδομένα και τις στρατηγικές των ανταγωνιστών σου. Αυτό θα σου δώσει πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τις τακτικές που έχουν αποδειχθεί επιτυχείς στο παρελθόν.

Επίσης, είναι σημαντικό να λάβεις υπόψη τα μοναδικά πλεονεκτήματα και των δύο πλατφορμών διαφήμισης του Google και του Facebook. Κάθε πλατφόρμα μπορεί να παρέχει μια σειρά από δυνατότητες και λειτουργίες που είναι προσαρμόσιμες στους δικούς σου στόχους.

Για παράδειγμα, αν ο στόχος σου είναι να αυξήσεις την αναγνωρισιμότητα του brand μεταξύ μιας νεότερης δημογραφικής ομάδας, μπορείς να επιλέξεις διαφημίσεις στις Ιστορίες του Instagram μέσω της διαφημιστικής πλατφόρμας της Meta (Facebook). Όμως, αν επιδιώκεις άμεσες πωλήσεις από καταναλωτές που ενεργά αναζητούν προϊόντα ή υπηρεσίες όπως οι δικές σου, οι διαφημίσεις αναζήτησης στο Google μπορεί να είναι πιο αποτελεσματικές.

Το κλειδί είναι η ευελιξία. Με την κατανόηση των δυνατοτήτων και των δύο πλατφορμών και την έξυπνη αξιοποίησή τους συνδυαστικά, μπορείς να επιτύχεις τη μέγιστη κάλυψη σε όλα τα στάδια του καταναλωτικού ταξιδιού (Customer Value Journey), ενώ βελτιστοποιείς τα αποτελέσματα των διαφημίσεών σου.

Ανασκόπηση των ιστορικών δεδομένων και των στρατηγικών του ανταγωνισμού

Πριν ξεκινήσεις την επόμενη καμπάνια, είναι σημαντικό να αναλύσεις τα ιστορικά δεδομένα και τις στρατηγικές των ανταγωνιστών σου. Μελέτησε την απόδοση των διαφημίσεών σου στο παρελθόν και εξέτασε τις τακτικές των ανταγωνιστών για να εντοπίσετε τις επιτυχίες και τις αποτυχίες. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτές τις πληροφορίες για να βελτιώσεις την προσέγγισή σου και να δημιουργήσεις μια πιο αποτελεσματική καμπάνια.

Εργαλεία όπως το Google Analytics, το SEMrush και το ahrefs, μπορούν να παρέχουν ανεκτίμητα δεδομένα που θα σε βοηθήσουν να καθορίσεις τι έχει λειτουργήσει στο παρελθόν, να βελτιώσεις την προσέγγισή σου και να δημιουργήσεις μια πιο επιτυχημένη καμπάνια. Αυτά τα εργαλεία μπορούν να παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες για την κίνηση στην ιστοσελίδα σου, τις θέσεις σου στις μηχανές αναζήτησης και τη δραστηριότητα των ανταγωνιστών σου.

Μεγιστοποίησε την κάλυψη όλων των σταδίων του Consumer Value Journey

Αξιοποιώντας και τίς δύο διαφημιστικές πλατφόρμες με στρατηγικό τρόπο, μπορείς να έρθεις σε επαφή με δυνητικούς πελάτες σου σε όλα τα στάδια του αγοραστικού τους ταξιδιού (Customer Value Journey). Αυτό σημαίνει να στοχεύεις τους καταναλωτές σε κάθε στάδιο της διαδικασίας αγοράς, από την αναγνώριση έως την φάση αξιολόγησης και την τελική αγορά.

Η ευελιξία είναι ουσιώδης για μια επιτυχημένη καμπάνια. Αναλύοντας τα ιστορικά δεδομένα, λαμβάνοντας υπόψη τα πλεονεκτήματα κάθε πλατφόρμας και αξιοποιώντας στο έπακρο την κάλυψη σε όλα τα στάδια της πορείας του καταναλωτή (Customer Value Journey), μπορείς να δημιουργήσεις αποτελεσματικές καμπάνιες.

 
Key Takeaway:

Είναι σημαντικό να αφιερώσεις κάποιο χρόνο για την ανάλυση ιστορικών δεδομένων και των στρατηγικών των ανταγωνιστών σου κατά τον προγραμματισμό μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Αξιοποιώντας συνδυαστικά και τις δύο πλατφόρμες με στρατηγικό τρόπο, μπορείς να έρθεις σε επαφή με δυνητικούς πελάτες σε όλα τα στάδια της αγοραστικής τους διαδρομής (Customer Value Journey).

Συχνές ερωτήσεις σχετικά με τις Google ή Facebook Ads

Υπάρχουν άλλες διαφημιστικές πλατφόρμες εκτός της Google και του Facebook;

Ναι, υπάρχουν και άλλες διαφημιστικές πλατφόρμες, όπως η διαφημιστική πλατφόρμα της Bing, του LinkedIn, του Twitter, της Amazon, του Pinterest και άλλες, λιγότερο γνωστές.

Ποιες είναι οι αρνητικές πτυχές της χρήσης Google ή Facebook διαφημίσεων;

Και οι δύο πλατφόρμες αντιμετωπίζουν προβλήματα με θέματα που σχετίζονται με απάτες στις διαφημιστικές καμπάνιες, την ιδιωτικότητα και προστασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών και τον υψηλό ανταγωνισμό για διαφημιστικούς χώρους.

Καμία επιχείρηση δεν θα πρέπει να στηρίζει τη στρατηγική digital marketing αποκλειστικά σε οποιαδήποτε διαφημιστική πλατφόρμα. Οι πλατφόρμες αυτές αλλάζουν τις πολιτικές τους ανάλογα με τα δικά τους συμφέροντα που μπορεί να έρχονται σε αντίθεση με τα συμφέροντα πολλών επιχειρήσεων.

Επίσης, έχουμε διαχειριστεί περιπτώσεις που διαφημίσεις πελατών μας σταμάτησαν να τρέχουν, ξαφνικά και απροειδοποίητα, λόγω υποτιθέμενης παραβίασης των πολιτικών της Google ή του Facebook, για να ενεργοποιηθούν και πάλι ημέρες και εβδομάδες μετά, αφού η διακοπή τους προήλθε από λανθασμένη εκτίμηση του αλγόριθμου της αντίστοιχης πλατφόρμας.

Συμπέρασμα

Η επιλογή μεταξύ της Google και του Facebook για τις online διαφημίσεις, μπορεί να αποτελεί μια δύσκολη απόφαση για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και τους ελεύθερους επαγγελματίες στην Ελλάδα.

Οι Google Ads προσφέρουν ένα μοντέλο πληρωμής ανά κλικ και σχετικότητα με λέξεις-κλειδιά, ενώ η διαφήμιση στο Facebook προσφέρει οπτική έλξη και ακριβή στοχοθέτηση.

Τελικά, η σωστή πλατφόρμα εξαρτάται από τους στόχους της καμπάνιας σου. Επικεντρώνεσαι σε δυνητικούς πελάτες με ενεργή αγοραστική πρόθεση ή οι πελάτες σου αγοράζουν περισσότερο παρορμητικά; 

Και οι δύο πλατφόρμες προσφέρουν μοναδικά πλεονεκτήματα για τη διεύρυνση της πελατειακής σου βάσης, την αύξηση των εσόδων και την επίτευξη μακροπρόθεσμης αειφορίας.

Εξέτασε προσεκτικά τις επιλογές σου και μην ξεχάσεις να μελετήσεις τον ιδανικό πελάτη σου. Η μελέτη αυτή θα σε βοηθήσει να αποφασίσεις πιο τεκμηριωμένα.

 

[Σχετικό περιεχόμενο: Online διαφημίσεις για μέγιστη απόδοση]

Κοινοποίησε

Πώς να διπλασιάσεις τις πωλήσεις σου

Κερδοφόρα. Προβλέψιμα.

Θέλεις digital marketing με αποτελέσματα;

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ E-BOOK

2x your sales


Ένα δωρεάν 1-2-1 workshop για να βάλεις το digital marketing της επιχείρησής σου στις σωστές βάσεις.

Θέλω το workshop

Ακολούθησέ μας

Λένε για εμάς

Χρήστος Χαρμαντάς, Ιδιοκτήτης & E-shop Operator

Με τη CINNAMON Marketing οι πωλήσεις του e-shop μας αυξήθηκαν κατά 996% μέσα σε 2 χρόνια! Επιπλέον, προτείνουν συνεχώς και νέους τρόπους για να αυξηθούν ακόμα περισσότερο.

Δημήτρης Μητρόπουλος, Ιδιοκτήτης

Με τη CINNAMON Marketing έχουμε δει μετρήσιμα και εξαιρετικά αποτελέσματα, τα οποία έχουν έρθει ως αποτέλεσμα της σοβαρής δουλειάς που κάνουν και της συνέπειας και προσήλωσης που δείχνουν στους στόχους.

Νίκος Μπαλτάς, Ιδρυτής & Γ. Διευθυντής

Οι προσπάθειες μας να χτίσουμε την αναγνωρισιμότητά μας δεν είχαν ικανοποιητικά αποτελέσματα. Από τότε που ανέλαβε τις διαφημίσεις μας η CINNAMON Marketing, οι followers μας αυξήθηκαν από 1800 σε πάνω από 28.000 εντός ενός έτους, ενώ το διαφημιστικό κόστος ανά follower μειώθηκε μέχρι και 90%!

Μορφινού, Νομικές Υπηρεσίες

Είμαι απόλυτα ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα της ιστοσελίδας μου. Άρχισα να κάνω πωλήσεις από τους πρώτους μήνες δαπανώντας ελάχιστα χρήματα για διαφημίσεις. Οι υπηρεσίες της CINNAMON Marketing ήταν πολύ αξιόπιστες και αποτελεσματικές.

Πάνος Γούνας, Εμπορικός Διευθυντής & Ιδιοκτήτης

Η νέα ιστοσελίδα μας σχεδιάστηκε από τη CINNAMON Marketing ως ένα κομμάτι μιας συνεκτικής στρατηγικής marketing και πωλήσεων. Πλέον, συλλέγουμε καθημερινά νέα leads, τα οποία αξιοποιεί στη συνέχεια το Τμήμα Πωλήσεων. Και αυτό προσφέροντας μια θετική εμπειρία για τον πελάτη, χωρίς να γινόμαστε πιεστικοί απέναντί του και χωρίς να ξοδεύουμε πολλά χρήματα σε διαφημίσεις.

Μυρτώ Τσικρικά, Ιδιοκτήτρια

Η ιστοσελίδα της CINNAMON Marketing έπαιξε ουσιαστικό ρόλο στο να γεμίσουν όλα τα τμήματα του Βρεφονηπιακού Σταθμού μας από το 1ο έτος λειτουργίας του, παρόλο που αυτό συνέπεσε χρονικά με την πανδημία του κορωνοϊού! Και μάλιστα χωρίς να ξοδέψουμε καθόλου χρήματα για διαφήμιση!

Μερικοί από τους πελάτες μαςΜερικοί από τους πελάτες μαςΜερικοί από τους πελάτες μαςΜερικοί από τους πελάτες μαςΜερικοί από τους πελάτες μαςΜερικοί από τους πελάτες μαςΜερικοί από τους πελάτες μαςΜερικοί από τους πελάτες μαςΜερικοί από τους πελάτες μαςΜερικοί από τους πελάτες μαςΜερικοί από τους πελάτες μαςΜερικοί από τους πελάτες μαςΜερικοί από τους πελάτες μαςΜερικοί από τους πελάτες μαςΜερικοί από τους πελάτες μαςΜερικοί από τους πελάτες μαςΜερικοί από τους πελάτες μαςΜερικοί από τους πελάτες μαςΜερικοί από τους πελάτες μαςΜερικοί από τους πελάτες μαςΜερικοί από τους πελάτες μαςΜερικοί από τους πελάτες μαςΜερικοί από τους πελάτες μαςΜερικοί από τους πελάτες μας

Ήρθε η ώρα να επενδύσεις στο digital marketing με σύνεση.

Μην αφήνεις τις ευκαιρίες να σε προσπερνούν.
Μην μένεις πίσω από τον ανταγωνισμό σου.
Μην σπαταλάς χρήματα σε αναποτελεσματικό marketing.

Τα πιο πρόσφατα

Χρησιμοποιούμε
Χρησιμοποιούμε cookies στον ιστότοπό μας. Ορισμένα από αυτά είναι απαραίτητα για τη λειτουργία του ιστότοπου, ενώ άλλα μας βοηθούν να βελτιώσουμε αυτόν τον ιστότοπο και την εμπειρία χρήστη (cookies παρακολούθησης). Μπορείτε να αποφασίσετε εάν θέλετε να επιτρέπετε τα cookies ή όχι. Λάβετε υπόψη ότι εάν τις απορρίψετε, ενδέχεται να μην μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλες τις λειτουργίες του ιστότοπου.