Η εταιρία συνοπτικά
Ο Ροδόκηπος είναι ίσως ο πιο σύγχρονος βρεφονηπιακός σταθμός στην Αττική και σε όλη την Ελλάδα - ένα πρότυπο κέντρο προσχολικής εκπαίδευσης. Η ιδιοκτήτριά του Ροδόκηπου Μυρτώ Τσικρικά έκανε το όνειρό της πραγματικότητα, αφού δημιούργησε στο Μαρούσι τις πλέον σύγχρονες εγκαταστάσεις, διαμορφωμένες ειδικά για τις ανάγκες των μικρών παιδιών.
Τι κάναμε
Δουλέψαμε πάνω σε δύο άξονες:
-
Εταιρική ταυτότητα (λογότυπο, εικονογραφήσεις)
- Δημιουργία ιστοσελίδας
Εταιρική ταυτότητα
Η εταιρική ταυτότητα σχεδιάστηκε και εκτελέστηκε από το στρατηγικό μας εταίρο Grams Design.
Βασίστηκε πάνω στο concept του μικρού μας ήρωα, του Ροδούλη, ο οποίος ζει και μεγαλώνει στη ζεστή οικογένεια του Ροδόκηπου.
Δημιουργήθηκε το νέο λογότυπο και εξατομικευμένες εικονογραφήσεις που απεικονίζουν το Ροδούλη σε διάφορες φάσεις της ζωής του έως την ηλικία των 6 - όταν δηλαδή είναι έτοιμος να αφήσει το Ροδόκηπο και να συνεχίσει την εξέλιξή του στο Δημοτικό σχολείο.
Οι εικονογραφήσεις έντυσαν τους εσωτερικούς τοίχους του Βρεφονηπιακού Σταθμού και διακόσμησαν όμορφα τους νέους χώρους, δημιουργώντας μια συνεχή ενιαία εταιρική εικόνα, όπως αυτή αποτυπώνεται τόσο στις φυσικές εγκαταστάσεις όσο και στην ιστοσελίδα του Ροδόκηπου.
Δημιουργία ιστοσελίδας
Για τη Στρατηγική Περιεχομένου της νέας ιστοσελίδας, μελετήσαμε τα δημογραφικά και συναισθηματικά χαρακτηριστικά του κοινού στο οποίο απευθύνεται ο Ροδόκηπος (γονείς βρεφών και μικρών παιδιών έως 6 ετών) καθώς επίσης και την ψυχολογία των μικρών παιδιών που για πρώτη φορά αφήνουν την καθημερινότητα του σπιτιού τους για να ενσωματωθούν σε ένα νέο περιβάλλον - αυτό του Βρεφονηπιακού Σταθμού - και να κάνουν τους πρώτους φίλους τους.
Η δομή της ιστοσελίδας σχεδιάστηκε με βάση τα διαθέσιμα τμήματα, έτσι ώστε ο κάθε γονιός (επισκέπτης της ιστοσελίδας) να βρίσκει εύκολα την πληροφορία που ψάχνει, ανάλογα με την ηλικία του παιδιού του και το τμήμα που τον ενδιαφέρει.
Γράφτηκαν τα κείμενα με βάση τις τεχνικές του storytelling, τα οποία συμπληρώθηκαν με τις εικονογραφήσεις του μικρού Ροδούλη, ώστε να ενισχύσουν τα μηνύματα που θέλαμε να περάσουμε και να δημιουργήσουν μια ευχάριστη εμπειρία πλοήγησης.
Αναδείχτηκαν οι ποικίλες δραστηριότητες που συμπληρώνουν το καθημερινό πρόγραμμα, τα πλεονεκτήματα των νέων σύγχρονων εγκαταστάσεων, αλλά πρωτίστως η βασική φιλοσοφία και αρχές που διέπουν την εκπαίδευση που γίνεται στο Ροδόκηπο - που είναι η χαρά, η δημιουργικότητα και η μάθηση μέσα από το ομαδικό παιχνίδι.
Αποτελέσματα
Ήδη από τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του, ο Ροδόκηπος γέμισε πλήρως όλα τα τμήματά του χωρίς να δαπανήσει καθόλου χρήματα για διαφήμιση (και παρόλο που η έναρξη της λειτουργίας του συνέπεσε με το πρώτο κύμα της πανδημίας του κορωνοϊού).