H GE SUPPLiES είναι μία εμπορική B2B εταιρία παροχής μιας μεγάλης γκάμας προϊόντων και υπηρεσιών προς μηχανουργεία και μονάδες παραγωγής. Το προϊόντικό της χαρτοφυλάκιο περιέχει χιλιάδες κωδικούς και διακρίνεται στις εξής κατηγορίες:
- Κοπτικά εργαλεία
- Εξοπλισμός CNC
- Βιομηχανική ασφάλεια
- Βιομηχανικά υγρά
- Υλικά κατεργασίας
- Λογισμικό
- Βιομηχανικός εξοπλισμός
- Προσθετική κατασκευή
Παρά το πλούσιο προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο, η GE SUPPLiES αντιμετώπιζε προκλήσεις στην προσέγγιση νέων πελατών και στην προβολή των προϊόντων της στην αγορά.
Η εταιρία αποφάσισε να στοχεύσει στη βελτιστοποίηση της απόδοσής της και την απόκτηση νέων υποψήφιων πελατών (leads) μέσα από στοχευμένες στρατηγικές digital marketing.
Δημιουργία νέας ιστοσελίδας
Καθώς η ιστοσελίδα κάθε εταιρίας παίζει κομβικό ρόλο στο digital marketing, δημιουργήσαμε αρχικά τη νέα ιστοσελίδα της Εταιρίας, ξεκινώντας από τη Στρατηγική Περιεχομένου, πριν την εμπλοκή του web developer στο έργο.
Σκοπός μας ήταν το ξεκάθαρο μήνυμα, ώστε ο επισκέπτης να καταλαβαίνει αμέσως την αξία της επιχείρησης και γιατί πρέπει να αγοράσει από αυτήν.
Επειδή όμως όλοι οι επισκέπτες δεν είναι έτοιμοι να αγοράσουν τη στιγμή που επισκέπτονται μια ιστοσελίδα, δημιουργήσαμε μια σειρά από Lead Magnets ώστε να πάρουμε τα στοιχεία επικοινωνίας και να μπορούμε να μείνουμε σε επαφή με νέους υποψήφιους πελάτες.
Τα Lead Magnets που δημιουργήσαμε αρχικά ήταν:
- Ebook: Τα 5 βήματα για να βελτιώσεις την κερδοφορία της επιχείρησής σου
- Web form για όσους ενδιαφέρονται να λαμβάνουν ειδικές προσφορές
- Web form για όσους ενδιαφέρονται να λαμβάνουν το μηνιαίο newsletter της Εταιρίας
- Web form για όσους ενδιαφέρονται να λάβουν τιμοκατάλογο χονδρικής.
Επιπλέον, δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στη δομή της ιστοσελίδας ώστε να εξυπηρετεί τις ανάγκες εύρεσης της πληροφορίας από διαφορετικά κοινά με διαφορετικές ανάγκες. Οι επισκέπτες μπορούν εύκολα να αναζητήσουν τα προϊόντα μέσα από ένα διακριτό και ξεκάθαρο μενού, ανάλογα με το brand που τους ενδιαφέρει, και κάνοντας χρήση ειδικών φίλτρων ανάλογα με το προϊόν που ψάχνουν.
Επικαιροποίηση ιστοσελίδας
Στο πλαίσιο της μακροχρόνιας συνεργασίας μας, επικαιροποιούμε τακτικά το περιεχόμενο της ιστοσελίδας, προσαρμοζόμενοι στους εταιρικούς στόχους.
Δημιουργούμε νέες sales pages ώστε να προβάλουμε περισσότερο συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων που απευθύνονται σε πιο συγκεκριμένα κοινά (target audiences).
Ενδεικτικές sales pages που έχουμε δημιουργήσει:
- Δάπεδα εργασίας
- Λογισμικό προγραμματισμού παραγωγής
- Συστήματα διαχείρισης αναλώσιμων
- Προσθετική κατασκευή
- Πλανισμένες πλάκες αλουμινίου
Λόγω της μεγάλης γκάμας προϊόντων, η GE SUPPLiES απευθύνεται σε διαφορετικά κοινά.
Για τη δημιουργία κάθε sales page, έχει γίνει ενδελεχής μελέτη του target audience (Customer Avatar), ώστε να γνωρίζουμε καλά σε ποιον μιλάμε με τα κείμενα μας: όχι μόνο τα δημογραφικά του στοιχεία αλλά κυρίως ποια είναι η κατάστασή του πριν και μετά την αγορά του εκάστοτε προϊόντος (πώς μεταβάλλεται η ψυχολογία του, η καθημερινότητά του, το status του).
Επίσης, κάθε sales page έχει ξεχωριστά στοχευμένα Lead Magnets ανάλογα με το κοινό στο οποίο απευθύνεται.
Αποτελέσματα SEO
Αποτέλεσμα αυτής της στρατηγικής και λόγω του ποιοτικού περιεχομένου μας, η Εταιρία εμφανίζεται κατά κανόνα στις πρώτες θέσεις των οργανικών αποτελεσμάτων της Google (αν όχι στην πρώτη).
Email marketing και sales funnels
Τα στοιχεία των νέων leads συγκεντρώνονται στο Keap - ένα σύγχρονο εργαλείο αυτοματοποίησης πωλήσεων και marketing - καθιστώντας εύκολη τη διαχείρισή τους.
Το Keap βοηθά τη GE SUPPLiES να τμηματοποιήσει τις επαφές της και να επικοινωνεί μαζί τους στοχευμένα, την κατάλληλη στιγμή.
Εντός του Keap, έχουμε δημιουργήσει στοχευμένες email campaigns, προσαρμοσμένες στο αγοραστικό ταξίδι του εκάστοτε κοινού - και ειδικότερα σε ποιο στάδιο του αγοραστικού ταξιδιού βρίσκεται. Αποστέλλονται αυτοματοποιημένα emails που δίνουν δωρεάν αξία στους παραλήπτες και χτίζουν εμπιστοσύνη.
Με άλλα λόγια, δημιουργούμε sales funnels για κάθε κοινό, ώστε να στέλνουμε το κατάλληλο μήνυμα την κατάλληλη στιγμή. Αυαυτοματοποιημένα, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο για την Εταιρία.
[Σχετικό άρθρο: Τι είναι το sales funnel]
Αυτοματοποίηση πωλήσεων και marketing
Η χρήση του Keap επιτρέπει στην GE SUPPLiES να αυτοματοποιεί τις επαναλαμβανόμενες εργασίες, όπως η αποστολή emails και η διαχείριση των leads. Αυτό εξοικονομεί πολύτιμο χρόνο για το τμήμα πωλήσεων, το οποίο μπορεί να επικεντρωθεί σε πιο στρατηγικές ενέργειες.
Επίσης, η αυτοματοποίηση εξασφαλίζει ότι κανένα lead δεν παραμένει ανεκμετάλλευτο, επιτρέποντας στην εταιρεία να αλληλεπιδρά στοχευμένα και με συνέπεια.
Αποτελέσματα email marketing
Τα αυτοματοποιημένα emails που στέλνουμε έχουν open rates που ξεπερνούν το 50% και click-through rates που ξεπερνούν το 15%, επιβεβαιώνοντας την αφοσίωση και το ενδιαφέρον των υποψήφιων πελατών.
Στοιχεία για brand awareness
Τα sales funnels χρειάζονται επισκεψιμότητα για να αποδώσουν.
Η επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα της GE SUPPLiES δημιουργείται μέσω:
- των οργανικών αποτελεσμάτων στη Google (όπως αναφέραμε πιο πάνω)
- τακτικών δημοσιεύσεων στα social media της Εταιρίας (Facebook, LinkedIn, Google My Business)
- Google ads (με ένα χαμηλό μηνιαίο budget)
- του newsletter και των αυτοματοποιημένων emails προς τις επαφές της Εταιρίας
Οι παραπάνω ενέργειες δημιουργούν επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα, ενισχύοντας το brand awareness.
Αποτελέσματα
Με τη συστηματική εφαρμογή των παραπάνω ενεργειών, δημιουργούμε επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα της Εταιρίας (top of the sales funnel).
Με τη Στρατηγική Περιεχομένου στην ιστοσελίδα και τα στοχευμένα Lead Magnets, η GE SUPPLiES κερδίζει νέους υποψήφιους πελάτες.
Στη συνέχεια, το sales department αναλαμβάνει την επικοινωνία μαζί τους, καθώς το αντικείμενο είναι αρκετά τεχνικό και απαιτείται επικοινωνία τηλεφωνικά ή/και δια ζώσης.
Τη διαδικασία της offline πώλησης υποστηρίζει το email marketing με τη στοχευμένη ενημέρωση και την εμπιστοσύνη που χτίζει.
Με την ολιστική στρατηγική του Sales Funnel Marketing που εφαρμόζουμε στη GE SUPPLiES, έχουμε πετύχει τον πενταπλασιασμό των leads.
Νέα Leads: 5X